
Zdobywanie nowych odwiedzających dla Twojej strony może przynieść realne zyski, ponieważ przekłada się na sprzedaż lub profity z reklam. Jednym z najstarszych i najlepiej sprawdzonych sposobów na generowanie ruchu, zaraz obok reklam, jest oczywiście SEO czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarkę (np. Google). W tym celu należy zamieścić na swojej stronie treści (np. artykuły) bogate w dane słowa kluczowe. To sprawia, że strona wyświetla się ludziom, którzy takich słów szukają.
Specjaliści od marketingu stawiają duży nacisk na SEO, a zatem na odpowiednie treści na stronach, ponieważ ma to zdolność tworzenia pasywnego ruchu. Co oznacza, że będziesz generować ruch bez konieczności aktywnego działania, np zarządzania reklamą czy udostępniania ludziom linków. Ludzie sami będą przychodzić na Twoją stronę. To właśnie potęga SEO.
Mocny nacisk na pozycjonowanie strony w Google za pomocą dobrego SEO wydaje się być najlepszym wyborem, szczególnie dla marketerów, którzy mają ograniczony budżet. Istotą marketingu za pomocą artykułów jest to, że generowanie ruchu opiera się w całości na treści artykułów i SEO, aby przyciągnąć ruch z wyszukiwarek i witryn, które już mają ogromną liczbę obserwujących.
Strony internetowe można wzbogacać o treści tematyczne (np porady jak coś zrobić). W tym celu wystarczy przesyłać dobrane artykuły, aby uzyskać odwiedzin (osób, które akurat szukają odpowiedzi na temat, o którym piszesz) na swoich stronach internetowych. To chleb powszedni używania artykułów do przyciągania ruchu.
Marketing przy użyciu artykułów to proste zadanie. Wymaga to trochę ciężkiej pracy, ale jeśli możesz zautomatyzować proces, generowanie ruchu staje się znacznie łatwiejsze.